12,01,09

Ida Nilsson is back in town!



Ja nu har äntligen min kära Ida kommit hem från Vietnam igen, pratade nyss med henne i telefon och blev genast på superduper bra humör :D Har ju saknat henne såå mycket! Under vårat samtal hann vi iaf bestämma att vi ska på premiären av The curious case of Benjamin Button nu på fredag sen ska vi dra vidare till henne och där blir det att sova över (vi har mycket att ta igen), till sommaren ska vi gå på stadsfesten båda dagarna och självklart ska vi vara själva i Idas hus (som nu börjar bli tradition) sen ska vi göra om sthlm igen och dessutom att vi ska flytta till sthlm efter gymnasiet och självklart bo tillsammans! Jepp vi har planer, stora planer inför livet.


Dessutom är jag gryymt sugen på att fara utomlands, typ nu! Någon som har lysst att följa med :)?

Kommentarer
Postat av: Ida

yaaay! haha men typ skandal att du lägger upp mina semesterbilder före jag gör det ;) THINK BIG säger min Starbucks bok, och det är det vi gör. Great plans my dear! ;)

2009-01-12 @ 20:27:52
URL: http://idacnilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0