14,01,09

När jag hör din röst




Har jag sagt att jag gillar mina nya glasses :)?

Tja idag har det varit både en lugn och händelserik dag vilket är posetivt tkr jag! först skola med allt det vanliga som en onsdag brukar innehålla förutom en  ny lektion som är MUKO (musik och kommunikation) där vi ska få öva på våran scen närvaro och liknande. Första lektionen var faktiskt intressant och det känns som att det kommer bli ett riktigt roligt ämne :) Sen stannade jag kvar på skolan och pratade med warg ett tag, var länge sen. Och han följde mej faktiskt hem ett tag tills han skulle på skoterlektion lr vare nu va. Var trevligt att få ses lite iaf. Och sen kom sofia och höll mig sällskap under kvällen, det pratades fritt om allt möjligt som behövde komma ut. skönt.

Nu har jag iaf läst ut andra twilight boken, När jag hör din röst, och slutligen så tycker jag att boken var bra. Inte lika bra som första dock, den här var väldigt sorglig så det var väl det som var negativt eftersom man typ blev ledsen av den. Men iaf jag tycker den är bra och i helgen ska vikkan ta med sig den tredje boken, ljudet av ditt hjärta, ska bli spännande för alla säger att den är råbra:D


Kommentarer
Postat av: Ida

Men visst blir man ledsen? Jag blev smått deprimerad av den där boken :( bra var den ändå

2009-01-15 @ 19:25:50
URL: http://idacnilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0