17,01,09

Öppet Hus


så här seriösa är vi på musik! (bilden tagen från sandras blogg

Yes, idag var det öppet hus på alla gymnasie skolor för alla 9:or och andra som kanske bara ville komma och titta. Alla musikare skulle vara på plats kl 08.00.. Även fast folket inte strömmade in förän kl 09.00 (vilket faktiskt förvånade mej att de ens var några där så tidigt). Som ni vet så spelade ju min ensemble grupp 2 st låtar och det var faktiskt riktigt riktigt kul! Gick rätt bra tkr jag också, är nöjd :) Tyvärr var det ingen som var och spelade in, bara anna som lånade min mobil men med tanke på att det är från en mobil blev det ju inte världens bästa kvalité och dessutom lyckas jag inte lägga över dom på datorn, kanske lika bra haha ;) Ni få höra nån annan gång helt enkelt :)

Resten av dagen har bestått av stan, fika, viktoria, film och popcorn :)

 Japp, hon är sexig !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0