18,01,09

Never think



Idag har det varit en helt vanlig söndag, slappt och drygt.. Men jag har faktiskt varit duktig och röjt på rummet mitt, de måste jag ändå få lite cred för :) Har sorterat ut mina tidningar (Nu åker alla mina WITCH till myrorna, dom som jag prenumenerade på i typ 2 år. känns tungt) och kastat bort en massa skräp. Dessutom har jag återfunnit lite smink som varit borta rålänge, glitter eyelinern från make up store, några ögonskuggor och penslar, plus ett läppglans haha ganska trevligt faktiskt :) Sen ska jag berätta att jag har börjat läsa på boken nu. Börjar riktigt bra må jag säga, spänd på fortsättningen!


haha han kan när han vill..

Nu sitter jag iaf bara och väntar på att  pappa ska ringa, han ska hämta mej efter att han varit på något möte här i stan. Skönt att slippa åka bussen med väskor och dator mm. Måste verkligen fixa internet där, blir så himla jobbigt att vara helt utan i huset. drygt att måsta gå till verkstaden också, nä måste verkligen ta tag i det där. Så om jag inte bloggar på ett tag så vet ni iaf varför, ska försöka fixa så fort som möjligt!

Kommentarer
Postat av: vikkan

martin =D

2009-01-19 @ 16:54:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0