18,01,09

Sunday Bloody Sunday



Godmorgon allihopa :) Hoppas ni har sovit gott, även fast dom flesta förmodligen sover fortfarande men ändå. Nu sitter jag och funderar på om jag ska börja läsa tredje twilight boken Ljudet av ditt hjärta, jag tror faktiskt att det blir av för här hände det ju ändå inte så mkt. Blev ju inget av med att fara och åka snowboard med vikkan så idag får jag hitta på nånting annat att göra. Borde egentligen skriva mitt CV till engelskan, men den kmr nog aldrig bli klar om jag känner mej själv. Och egenltigen äre dumt för jag har ju lovat mig själv att jag ska börja mitt nya liv och plugga meen.. ja vi får se.

Kommentarer
Postat av: Anonym

aaaa jag ser att låten jag skicka fick va med :D

2009-01-18 @ 12:37:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0