30,01,09

Ljudet av ditt hjärta



Jag kan härmed medela att jag har läst ut den tredje twilight boken, Ljudet av ditt hjärta, nu! Den var riiktigt bra :D Jag hade ju egentligen tänkt att vänta med att läsa den fjärde boken, Så länge vi båda andas, tills den kommer ut på svenska men jag vet helt ärligt inte om jag klarar av att vänta, ska nog låna den av ida på engelska för det spelar ju egentligen inte så stor roll :)

Sen ikväll blir det att vara med Ida :) Vi hade egentligen tänkt att gå och se Benjamin Button men det har varit lite svajjigt det där. Men jag tror faktiskt vi har bestämt oss för att se den nu! Synd bara att den går i en av de små bio salongerna (dumma valkyria med tom cruse har ockuperat första salongen) men vi får leva med det helt enkelt ;) Vi ska tydligen sitta längst fram säger Ida och självklart ska vi frossa i popcorn, blir mysigt :D

Imorrn blir det Umeå med vikkan !! Hur peppad som heelst, vi ska shoppa sönder ;) Blir att fara kl 08.00 och vara där till typ 3 - 4 :) Wii då ska spenderas pengar ska ni se :)

Kommentarer
Postat av: Ida

Alltså han är ju så mycket snyggare på riktigt än på affischen han signerar.. wiee bio och popcorn, kommer bli mysigt! ska komma ihåg att ta med breaking dawn också ;)

2009-01-30 @ 19:54:14
URL: http://idacnilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0