21,01,09

The forbidden fruit taste the sweetest








bilderna är tagna från Vman

Jag är så himla besatt av twilight just nu! Kan som inte komma över det :O Böckerna är super bra och filmen meed, älskar skådisarna, dom är så himla fina haha :D Ida håller med mej, hon är också besatt, säger hon nåt annat ljuger hon ;) Ska dessutom fara och hämta andra boken till hanna imorgon, så hon också får läsa den. Det är verkligen Twilight mani ute i världen just nu! Bland oss tjejer iaf hehe

Ikväll blir det att fara på E-fyran och lyssna på när The Application spelar kl 19.30 (fast hela grejjen börjar redan 19.00), det är gratis inträde. Så kom vetja! Kommer bli super :) Nu har dom ju skrivit nya låtar också, ska bli kul att höra=D

Btw, vad hände med helgen? Den var supersmockad och nu verkar allting ställas in :O aja jag hittar väl på nåt=)


Kommentarer
Postat av: Ida

haha, jag erkänner. men jag gör mitt bästa för att bli av med det ;)

2009-01-21 @ 18:15:05
URL: http://idacnilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0