25,01,09

Törstig?



Hej allihopa nu är jag tillbaka igen! Måste veerkligen fixa internet hos pappa, de är ju inte ens kul.. Idag har jag äntligen lyckats fara på en körkorts information lr vad man ska kalla det, den varade från kl 15:00 till 18:50 GISSA om jag var less där på slutet? Man hade ju inte ens fått äta sej nån middag före.. Vi fick iaf nån lite bulle och saft men så långt räckte ju inte det. Men nu är det iaf kirrat, ska bara skicka in lämpen så är jag redo för vägarna ;) haha

tjaa sen kan jag ju meddela att det har varit en rätt mysig helg för mej, först i fredags så var jag i bergsbyn hos ögren och såg disney filmer! Vi hann med Herkules och Snövit, vi gillare :) Sen igår chillade jag och Ida, blev inte så mycket gjort. Vi spelade Kalaha och pratade en massa, bara mysigt :) Får se vad det blir till helgen, pratas om estetar fest men man vet ju aldrig.

Kommentarer
Postat av: Ida

kalahaaa :)

2009-01-25 @ 21:19:18
URL: http://idacnilsson.blogg.se/
Postat av: Anonym

och hur får man tag i din msn?.. :)

2009-01-25 @ 22:32:42
Postat av: ögren

HAHA TÖRSTIG!!

2009-01-26 @ 21:29:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0