27,01,09

Icy Tower



Japp, jag är också nörd och fastklistrad vid Icy tower för tillfället. Skulle aldrig bett Amdy skicka det till mej meen nu är skadan redan skedd. Jag är förmodligen rådålig eftersom jag aldrig kmr förbi den där jävla rosa banan och aldrig vill den då låsa vid den som är före heller. Så efter att ha suttit i typ en timme har jag tänkt att ta en brake annars går min ilska ut på oskyldigt folk. haha nämen seriöst jag blir alltid fast i tv/data spel när jag väl börjat med nåt så det är väl bara att kämpa vidare.

Ska berätta att det faktiskt blir Umeå med vikkan nu på lördag :D Wii, kul att komma ifrån skellefteå ett tag och shoppa ! Det blir att peppa till dess. Dessutom har jag tänkt fråga ida om hon inte vill se Benjamin Button med mej på fredag, då har jag fått pengar och allt så skulle vara mysigt :) Nä vad tror ni? Det blir nog en till omgång Icy tower nu ;)

Jo just ja, en sak till. Det där medlet som mamma köpte till mej igår var värsta dunder kuren :O!! Jag märkte alltså skillnad imorse när jag vaknade efter att ha andvänt det en gång! Helt sjukt :D Produkten heter LEO och är receptlagd så man bör ringa till sin vårdcentral och rådfråga med dom för att se om det kan vara lämpligt att få det utskrivet. Vi får se hur det ser ut om typ en vecka eller nånting, för egentligen ska det ta 4 - 6 veckor innan den börjar värka, men icket säger jag :D!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0