21,01,09

Back on track



Ja nu har jag iaf tänkt att skriva ett snabb (om det nu är möjligt på dessa jävla tangentbord!) inlägg när jag ändå har lite tid över här på skolan. Har egentligen inte hänt något spännande under min internet lösa tid, men jag har dock skaffat gratis sms så nu kan jag äntligen svara ;D

Idag efter skolan måste jag fixa lämpen inför körkortet (jaa jag vet, jag är segast på jorden som inte fixat allt sånt än, men jag fyller ju sent på året, kan skylla på det)  så att jag kan börja övningsköra lagligt nån gång haha. Körde litegrann i förrgår, måste erkänna att det faktiskt är riktigt kul.

Sist ska jag säga att tredje twilight boken är braaa, kan inte slita mej :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0