29,07,09

Here's my comeback to the road again


Foto: Jag
Modell: Ida Nilsson

Har väl hänt litegrann sen jag skrev sist, men jag orkar inte riktigt skriva om allt. Kan iaf meddela att pdol var riktigt riktigt kul!

Men nu till något helt annat, jag och Ida var ute och fotade ikväll och måste säga att det blev en hel del fina bilder. Var länge sen vi fotade (förra gången vi försökte blev det total flopp pga vädret osv) men nu är vi ute på banan igen! Vi tänkte nog fota på fredag igen, och den gången kanske vi börjar på ett stort tema vi har haft i åtanke ett tag nu hihi spännande :) Lägger iaf in en bild från kvällens session(?). Tkr det låter så konstigt att använda det ordet men aja ni fattar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0