04,06,09

7 days to go

 
Foto: Warg

Tänkte att om någon undrar hur jag såg ut på konserten så vare så där (måste få säga att jag älskar klänningen), inte happy face dock men låten handlar ju om en mamma som förlorat sitt barn!

Sitter och skriver bokrecensioner och läsloggar för fullt nu! Allt ska lämnas in före jag far till Rhodos, dvs nu på onsdag..!! Tur jag har hela helgen på mej, rätt tur att jag inte är sämst på sånt här, det går relativt fort när jag väl börjar meen då vare ju det där att börja också, haha men har ju gjort det nu så det börjar allt arta sej :D Snart klar med första bokrecensionen!

Dessutom Torsdag, Fredag, Lördag, Söndag, Måndag, Tisdag, Onsdag and off we go!! countdown så att säga !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0