08,06,09

Let the sunshine in






Foto: tagna från Norran

Idag har det varit en lite anorlunda dag på anderstorps skolan, det har varit brännbolls turnering, 3orna har haft utklädnings tävling och vi musikare harf så klart spelat musik. En rätt trevlig dag som även bjöd på lite sol, tyvärr stannade den inte allt för länge.. Hade iaf med mig kameran för jag hade tänkt ta lite kort på allt spektakel, men självklart hade jag råkat lämna minnet hemma.. bra där! Så därför har jag snott lite bilder från Norran ist.

Dessutom är det ju balen imorgon! Ni kan lita på att jag ska hämta minnet och fota för fullt! Hoppas Ida tar med sig sitt objektiv så man kan få lite bättre bilder=D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0