03,06,09

Vårkonsert nr2











Foto: Jag


Foto: Warg (från igår)

Yes, lyckades myycket bättre med korten ikväll!
Tänkte att bilderna skulle få tala för detta inlägg, var alltså en till vårkonsert idag och den var riktigt bra tkr jag! Vill bara fortsätta ha konserter for ever typ :D haha nämen seriöst, det är sjukt kul! För er som missade tror jag vi ska ha någon slags spelning på måndag också, krm med mer info om det sen.

Btw, va äre för fel på blogg.se?!! Varför blir mina bilder oskarpa och ser ut att ha jätte dålig kvalla när jag lägger in dom?! ÅH blir så himla arg, så ser dom inte ut egentligen..  aja ni får ha lite överseende med det, om det är någon som vill ha bilder är det bara att höra av sej.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0