09,03,09

To be continued



Har just sett klart en Beck film, Gamen hette den. Var rätt bra faktiskt men nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra, måste ta och styra upp linneas blogg så den där himla vita randen kan försvinna nån gång! Har förresten bokat studion nu så vi ska ta kort till bloggen nu på torsdag :D Ska bli kul! Känns som att jag kommer bli peppad på att göra klart designen när bilderna är tagna, så man får ett hel intryck :)

Haha btw tror inte jag har hunnit berätta det men sist jag var hos mamma hade vi en liten släcktträff (från thomas sida) och skulle då ha fin middag, så vi tog självklart fram våra finaste glas (som för övrigt ägs av mej och viktoria) från kosta boda. Men grejen var att det antingen fattas ett glas eller så har vi räknat konstigt, för vi kunde verkligen inte komma underfund med vilka glas som tillhörde vem, tror vi stod och diskuterade det fram och tillbaka i 20 min! Helt sanslöst, vi måste typ börja skriva upp vem som äger vilket varje gång vi får ett nytt ;)

Kommentarer
Postat av: glasblåsarN

hahha asså vi måste styra upp :O

det känns som om det gula är mitt , men va fan ? vi har jue inte lika många ? lr ?

2009-03-10 @ 16:06:04
Postat av: glasblåsarN

haha /// mig ;D

2009-03-10 @ 16:06:32
URL: http://viktoooria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0