11,03,09

Hard work work


Foto: Jag

Nu har jag sökt jobb som en tok! Bureå Kyrkogårds förvaltning, flera stycken på komunen, skickat mail till landstinget och Ica Maxi. Men fler ska det bli. Det har tusan tagit hela kvällen att fylla i alla jobbansökningar menmen måste man så måste man.  Fast nu har jag tänkt ta en liten paus från jobbsökandet, får väl ta upp det imorgon igen lr nåt.

Dessutom måste jag berätta om våran foto uppgift till på fredag, vi ska alltså fota det vi gör på morgonen. Fota våran väg till skolan. Kändes inte alls så kuligt när man alltid har as bråttom på morgonen, plus att man ska ta snygga kort! Men som tur var fick vi komma senare till Foto lektionen som vi har direkt på morgonen :)

Nu blire kvälls fika!

Kommentarer
Postat av: Juliflickan

Vår inspiration i min blogg, kolla in :)

2009-03-11 @ 21:58:10
URL: http://emmajuli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0