11,03,09

yeah, right

(klicka på bilden så kmr ni till hennes blogg)

Gjorde nyss klar Lisas blogg som faktiskt blev rätt fin tkr jag, enkel men skön att titta på som :) Måste dessutom styra upp den där jäkla randen som är på linneas blogg eftersom vi ska ta bilderna imorrn och då underlättar det om jag bara kan lägga in bilderna och sen vara klar, men vi får väl se om den vill sammabeta eller inte ;) Hursom helst så är jag verkligen peppad för att ta kort imorrn :D älskar att ta i studion! Ska försöka ställa in så att bilderna blir rätt ljusa också, mina och Idas bilder blev lite för mörka. Så det blir spännande :)

Nu ska jag iaf söka sommarjobb (har ju redan sökt på bure kyrkogård igen men man vet ju aldrig) på typ kommunen... blä men utifall att liksom.


Kommentarer
Postat av: vikkie

har de öppnat så man kan söka kommunen ?

2009-03-11 @ 20:22:49
URL: http://viktoooria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0