13,03,09

This is my forever


Foto: Jag
Modell: Linnéa Lundqvist
Smink: Jag

Nu har jag och vikkan sjungit för fulla muggar! Vi älskar disney och hp och twilight, bara så alla vet ;) Förutom det har det inte hänt så mycket egentligen, paulina hade köpt hem dom där nya ostkrokarna med chili smak och jag kan lova att dom inte var bara liite starka :O fick typ ont i hjärtat av dom haha nämen skämt och sido, orginalet är fortfarande bättre :) Längtar till varma mackorna imorrn med Linda och Linnnea :D! meheh näe nu blir det att göra sej klar för sängen, kanske lyssna på hp. puss

Kommentarer
Postat av: eelinjohanssson

låter som en jätte bra kväll :D nja har kollat bandy bara :)

2009-03-14 @ 03:58:43
URL: http://eelinjohanssson.blogg.se/
Postat av: eelinjohanssson

låter som en jätte bra kväll :D nja har kollat bandy bara :)

2009-03-14 @ 03:58:44
URL: http://eelinjohanssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0