13,03,09

Hallongodis



Foto: Jag
Modell: Linnéa Lundqvist
Smink: Jag

Som ni ser blir det många bilder på linnea framöver, men bilderna är så fina och dessutom är dom de nyaste, roligaste jag har så det är bara ni vänjer er ;)

Nu sitter jag och väntar på att min kamera ska ladda klart, var så klantig att jag glömde ladda den igår menmen vad att göra. Som ni kanske kommer ihåg har jag en foto uppgift idag som är att fotografera min morgon, vad som händer osv hela vägen till skolan. Tusan inte lätt, det tar ju så himla långt tid att kunna ta snygga kort att man knappt hinner göra sej klar (och det klagar jag på när jag sitter här vid datorn..). Men nu tror jag den har laddats så pass att jag kan fota lite till, ni kanske får se resultaten ikväll ;)

Kommentarer
Postat av: eelinjohanssson

tack! har du för planer i helgen då? :)

2009-03-13 @ 08:44:04
URL: http://eelinjohanssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0