14,03,09

Vår sista dans


Foto: Snodde från Ida

Har inte berätta det men idag skulle vi skriva en uppsats om William Shakespeare på svenskan (vi har en till lektion på oss också) och måste ändå säga att det gick helt okej, fast till nästa lektion måste jag få fram lite mer fakta om hans mest kända verk, dom är ju rätt så viktiga att ta med :P Annars har det inte hänt så mkt idag, jag och Emma övade inför muko:n imorrn då vi ska mima till in låt, haha jepp jag sa mima ;) Blir Dancing Queen med ABBA, lovar att vi har rätt så snygga moves !

Btw, kan nån bara ge mej sommar?!

Kommentarer
Postat av: jalla

jag kan ge dig sommar , jag har i en påse ?

2009-03-24 @ 17:06:22
URL: http://viktoooria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0