26,03,09


I'm going back to the start


Foto: Jag
Modell: Linnéa Lundqvist
Smink: Jag

I brist på bilder fick ni en till på linnea :) Sitter nu och gör absolut ingenting, rätt skönt faktiskt, har varit så himla trött på skolan idag, somnade typ på matten. Just ja på tal om matten så hade vi ett litet enskilt prat med sara idag om hur vi låg till i matten och det lät faktiskt riktigt bra, får G även om jag inte klarar nationella :) Sen var hon typ stolt över mej för att jag klarade sista provet vi hade (som var det svåraste kapitlet enligt henne) fast jag tyckte inte at det var en så stor bedrift men då fick jag veta att det bara var jag och en till som hade klarat light provet och då kändes det faktiskt riktigt bra hehe, jag brukar ju tusan få sämst av alla i klassen, men icket :)

Dessutom har jag lyckats fixa prao nu till nästa vecka :D Känns bra!


Kommentarer
Postat av: lisa

snygg design emelie :D

2009-03-26 @ 18:21:28
URL: http://lisaalu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0