30,03,09

Who's that girl

Före:
 

Efter:



Sådär blev hårfärgen alltså, blev ändå riktigt nöjd :) Kul att förnya sej liksom=)

Hursom helst så hade jag ju min första dag på praktiken idag, var med en kille som heter Håkan Lundberg och jobbar på kommunen. Var faktiskt riktigt roligt och intressant att vara där, för man får en mycket bättre bild av vad kommunen egentligen håller på med och jag hade helt ärligt ingen koll alls. Men jag ska iaf få vara hos lite olika människor och imorrn blir det hos en kille som jobbar inom webb design, så det blir säkert spännande :)

Kommentarer
Postat av: virre

det där blev riktigt snyggt :D

2009-03-30 @ 20:39:05
URL: http://viktoooria.blogg.se/
Postat av: linda

Nicigt hår :D

2009-03-31 @ 17:00:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0