08,03,09

Skolstart


Foto: Ida
Modell: Jag

Jag är så dålig på att uppdatera nu förtiden, men har aldrig riktigt lust om jag ska vara helt ärlig.  Idag tog familjen och jag en liten tripp till Bygdsiljum för att åka snowboard/slalom, har inte åkt snowboard på riktigt länge så kände mej som värsta nybörjaren vid de första åken. Men det är väl lite som att cykla det där, har man en gång lärt sej det så sitter det som i :) Tycker dock att det var lite tråkigt att alla ville fara hem så tidigt, jag hade gärna åkt ett tag till.

Orkar hursom helst inte att skolan börjar om imorrn, fytusan så hemskt. Har iaf tänkt att använda mina nya jeansleggings som jag köpte i tisdags (ljusgråa med dragkedja längst ner), dom är rätt fina tkr jag :)

Kommentarer
Postat av: Ida

nejmen sedär vilken fin bild jag har tagit (A) (kan bero på att du är modellen men ja ;))

2009-03-09 @ 16:26:53
URL: http://idanilsson.deviantart.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0