17,03,09

Tell everybody I'm on my way


 

Man blir seriöst lycklig av den här låten!

Har ni sett det underbara vädret idag :D? Helt fantastiskt! Jag stod i solens sken och lyssnade på sommarmusik! Sånt kan verkligen få en på bra humör, jag var så himla lycklig haha fast nu inom skolans väggar märker man inte av solen lika mycket, men lite grann iaf och det räcker tusan långt :)

Igår tog jag iaf tag i mitt liv och hyrde Harry potter och halvblods prinsen på ljudbok (Ja, jag älskare och ni får leva med det ;)) så efter trippen till gymmet så lyssnade jag som en tok, lr tills jag somnade iaf. Nä nu ska jag försöka att leta lite fakta om Shakespeare innan lektionen är slut.


Kommentarer
Postat av: Ida

åh. sommar! :) längtar! du funderar inte på att börja på sjuan eller? ;)

2009-03-17 @ 19:36:45
URL: http://idacnilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0