23,03,09

Slow dancing in a burning room


 

Har varit väldigt passiv när det gäller bloggandet nu men jag har som kommit i en "jag orkar inte blogga" period och så är det typ med det. Haha nämen ska försöka skärpa mej, är ju tråkigt när statistiken går ner när jag haft en rätt hög siffra på sista tiden :)

Igår lyckades jag iaf äntligen att skaffa Spotify så min eftermiddag har bestått av att fixa härliga spel listor där! Märkte då hur otroligt utspridd min musik smak är, men det är väl kanske bara bra :) Har iaf upptäckt en viss John Mayer som säkert inte är ny alls för alla andra meen jag är rätt seg av mej, har du inte hört talas om honom så borde du ta och lyssna, han har skön röst och musik :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0