21,05,09

Keep doing that


Foto: Jag

Vi hade i uppgift att fota gift, trött och gammal igår på Foto A och som ni kanske förstår så är det här min "gift" bild. Var inte så lätt att hitta nånting bra att fota eftersom vi hade bestämda ställen vi skulle vara på också men den här bilden blev nog ändå den bästa.

Idag blir det hur som helst matte plugg för hela slanten! har suttit i kanske en halvtimme redan och kmr förmodligen sitta tills kvällen (försöka iaf). Vi får dessutom gäster till middagen, så det blir grillat och annat gott. Trevlig efter en massa räknande! Sen får man se vad som händer ikväll. Var iaf trevligt på morön igår, poker turnerning och allt :) Jag kom för övrigt 3a och fick i pris massage av johan som jag snart ska ta ut ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0