24,05,09

Put on that smile



Foto: Jag

Var som sagt med sofia ikväll, vi tog en liten promenad i det sköna kvälls vädret. Kameran fick också hänga med, var länge sen jag fotade och är alltid trevligt med lite somrigare kort vilket jag har lite av eftersom jag fick min kamera i september. Alltså den första sommaren för den nu! Den ska andvändas flitigt kan jag lova. Funderar på att köpa mej ett nytt objektiv, vidvinkel eller macro skulle inte vara helt fel :)

Nu ska jag lägga mej och se en kriminalare och tagga för klippning av mitt hår imorrn! Välbehövt säger jag bara, desvärre blir det inget spännande eftersom jag håller på att spara ut håret. Men fräscht blire iaf.

Kommentarer
Postat av: Tirova

:)

2009-05-24 @ 23:54:48
URL: http://tirova.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0