23,05,09

När allvaret har blivit ett skämt






Här har ni lite härliga bilder att titta på från gårdagen, var rätt så härligt som ni ser! Dessutom vann mitt lag i kubb (vad annars liksom).  Kvällens mest oväntade grej var nog när olov och david spelade och sjöng robbie williams låt come undone, riktigt vackert ;)

Idag har jag och vikkan varit på stan, blev lunch på subway och sen stor shopping på H&M, lr det blev ett par shorts, en kjol och en tshirt (kanske kmr bilder senare, om jag orkar), sommar trevligt typ :) Sen efter stan så blev det matte plugg en stund, gjorde klart ett kapitel av träddiagram iaf. Rätt drygt måste jag säga eftersom det typ tar lång tid att rita alla dessa träddiagramen :S Men nu äre iaf avklarat. Sen får vi se vad kvällen har att erbjuda :)


Kommentarer
Postat av: OLIVIA

Min kompis brorsa, Erik!

2009-05-24 @ 16:45:01
URL: http://olivia.blogg.se/
Postat av: Tirova

Gud vilka fina bilder i headern!

2009-05-24 @ 16:49:10
URL: http://tirova.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0