I am a material girl

  • Wolksvagen Bubbla - 59!! (Har ingen bild på den just nu, men ska fixa en!)
  • Parkas (jacka) från Peak
  • Örhängen och ring från Eva Attling
  • Guitar Hero 5
  • 3 ljuslycktor från iittala
  • Bio biljett till premiären av New Moon
  • Presentkort på Aqua Spa
  • Saker till hemmet (då jag skaffat eget alltså)
  • Pengar

Ja där har ni listan på allt jag fick på min 18 års dag! Ingen dålig lista va? Har nog tänkt att använda pengarna till ett nytt objektiv till kameran som jag är så sugen på!


Kommentarer
Postat av: Jossan

åh, du måste skaffa bilder på bilen din eller komma förbi mig någon dag ;)



Lät som en bra födelsedag :)

2009-09-22 @ 18:29:23
URL: http://josefinogren.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0