En dag på staden


Sofia Lundberg
Foto: Jag

Idag har jag och denna snygga donna strosat runt på stan i jakt på årets julklappar. Vi lyckades allt fynda litegrann och skönt var ju det. Nu har jag bara två saker kvar att fixa sedan är jag färdig, vilken lättnad alltså!

Tror dock allt springande tog musten ur mig för nu känner jag en dov huvudvärk som bultar bakom pannan. Ni vet, en sån där som bara är irriterande och som borde försvinna med en alvedon, men som inte verkar ha någon lust med det. Men som tur är har jag pojkvännen här, och han brukar kunna bota det mesta med sina kramar. Händigt va ;)?

Kommentarer
Postat av: sofia

otroligt händigt!

2010-12-03 @ 18:04:29
URL: http://duodeo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0