Hard work



Oj, fick mig en mindre chock när jag kollade över statistiken nyss! Var det ingen som hade någonting att göra igår eller? Roligt hur som helst :)

Idag har jag varit på konsum som vanligt, började 11.00 och slutade 20.15, ingenting ovanligt alls. Förutom att just idag for resten av personalen iväg på julbord medan jag och Ida fick konka varor osv, kändes långt in i själen må jag säga! Här har man ju gått och kämpat i ett halvår och så får man inte ens vara med på lite julstämning.. mm, synd om mig.. Fast jag tror nog att jag ska överleva. Önskar dock att vi nu kunde spola fram tiden till kl 18.00 imorgon, för då får jag äntligen helg (..hoppas jag i alla fall).

Men nu till något helt annat: På söndag ska jag iväg till efyran och fota litegrann i deras studio, känns rätt roligt. Var länge sedan jag hade framme kameran, har som börjat tappa stinget litegrann, men nu när jag har börjat blogga igen så känns det mer inspirerande att fota. Jag är ju inte riktigt den som gillar bildlösa inlägg, och jag har inte super mycket nytt på lager, sen så börjar jag bli rätt less på att lägga upp bilder på mig själv. Det är något jag måste ta tag i helt enkelt.

Men nu funderar jag på att sova, det är ju en dag med arbete imorgon också!

Kommentarer
Postat av: Trogenläsare

Äsch, du lägger ju ändå upp feta bilder varje gång. Men hmm, vet inte riktigt om jag godkänner att du använder Sony. Det ska ju vara Canon!

From hard work comes greater appreciation for the sparetime.

2010-12-04 @ 21:16:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0