Home made



Igår hade jag en väldigt galen pojkvänn, nämligen en som i typ -20 gick hem (i kalla läderskor och en höst jacka) till mig bara för att han skulle få sova med mig. Jag var lite smått orolig för honom och lite smått sur för att han inte tog taxi som jag bad honom. Så när han väl kom hit kastade jag filtar på honom och tvingade i hans fötter i tjocksockar, stackaren hade ju ingen känsel kvar i kroppen.

Så idag har det bara varit en slappar dag. Syster gjorde knäck och vi andra hjälpte till med att göra den hemmagjorda pizzan, den blev fet och god vill jag lova! Sen drog jag vidare på lucia repet, var ganska kul att få sjunga igen. Men känns jobbigt att behöva stiga upp typ 5 imorgon.. så måste nog försöka sova nu. Har tänkt fråga om jag kan låna systers digital kamera, alltid kul att ha bilder ju :)

Näe, nu ska jag slänga mig i sängen.. vet dock inte hur jag ska lyckas somna. Men försöka går ju alltid

Kommentarer
Postat av: Mange

Tyckte väl att jag kände igen dig på konsum i lördags :)

Du har varit och sjungit på företaget.

Alltid lika trevlig och du är välkommen i år igen!

Hoppas det går bra! Lycka till!

2010-12-13 @ 06:56:46
Postat av: emma

Gick han från kåge?!!

2010-12-13 @ 14:11:22
URL: http://emmajoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0