It's gonna be a bumpy ride





Lucia 2010

Ja, idag blev det alltså tredje gången gillt med skellefteå luciorna för mig. Var jobbigt att stiga upp imorse, men det var lätt värt det. Sjukt roligt att få sjunga igen, var ju så länge sen, och sen så har jag som känt att det  har känts tomt att inte ha något lucia tåg eller någon julkonsert i år. Men nu fick det ju bli ett litet tåg iaf. Väldigt mysigt.

Lägger upp några få bilder som jag hann ta (till er som medverkar på bilderna: Jag försökte välja med omsorg!). Vi var alltså på arken och åt lunch när jag fick tillfälle att knäppa några kort, och som ni kanske förstår blev vi bjudna på julbord, väldigt gott tyckte de flesta.

Har varit en mysig dag helt enkelt (förutom några få insidenter som jag kan berätta om en annan gång, för just nu tror jag ska gå och sova). Är ju en ny dag med jobb imorgon, så nu tackar jag för mig och vill bara avslutningsvis säga: GO!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0