Syskonen Lindmark


Samuel, Celina och Johanna Lindmark
Foto: Jag

Ovan ser ni en bild från fotograferingen jag gjorde söndags. Är alltså Samuel och hans två yngre systrar. Ingen super speciell bild men det är meningen att det här exemplaret ska ramas in och hängas upp på någon av väggarna i familjen Lindmarks hem, så det fick bli ett klassiskt porträtt upplägg på det hela. Huvudsaken är att de syns liksom, och fina tycker i alla fall jag att de blev. De har själva inte sett bilderna än, så jag hoppas inte nån av dem får lust att klubba ner mig för att jag la ut den utan deras tillstånd, men jag tror det ska gå bra ;)

Sen hoppas jag då att de gillar den, för tusan vad jag har kämpat! Samuel är faktiskt inklippt i den här bilden, för han blundade halverst, men så klart var Johanna och Celina (enligt mig) finast på den här, så jag fick helt enkelt klippa och klistra in han från en annan bild där de andra däremot såg lite roliga ut. Svårt att få alla att se bra ut på samma kort faktiskt, alltid någon som gör nåt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0