Utan kontroll


Foto: Paulina Pettersson

Ja, nu är det väl som bestämt. Det blir Umeå för mig till våren, (gick inte att byta till skellefteå) har dock inte bestämt hur jag ska göra, om det blir pendling eller att flytta. Men jag vet ju själv att jag helst skulle vilja flytta. Tror det är alldeles för jobbigt att hålla på och pendla, näe, det är jag inte alls sugen på. Så jag vet inte riktigt om jag är glad eller ledsen, förmodligen båda delarna. På ett sätt känns det roligt att ta ett steg framåt i livet, men samtidigt är det med ett tungt hjärta jag tar ett mentalt steg bakåt i något annat. Något som jag hade sett fram emot att få ta det där klivet framåt, men så blir det helt plötsligt tvärtom. Men det går tyvärr inte att göra så mycket åt saken. Jag måste bara kämpa lite mer.

Näe nu ska jag packa ihop mina saker och dra mig till bureå, jag börjar så tidigt imorgon att det känns bättre att sova där. Men då slutar jag istället en mycket mycket trevlig tid, nämligen 13.30. Riktigt skönt. Sen blir det att bussa (jag hatar att vara utan bil..) till stan och sedan vidare till kåge där jag ska hälsa på min käre pojkvänn på fritidset där han jobbar. Ska bli så mysigt. Jag är verkligen sjukt tapig och längtar efter honom jämt. Men det betyder ju bara att jag tycker om honom mycket.


Kommentarer
Postat av: linda

UMEÅ JAJAJA :D där bor jag :D

2010-12-15 @ 23:28:06
URL: http://laldal.blogg.se/
Postat av: sofia

vet du hur bra det kommer gå för dig i umeå? du kommer äga ut alla och bli den bästa kuratorn ever! ;D just saying... du förresten....det skulle vara fett najs om jag hann träffa dig antingen den 25 eller 26? kan du inte hitta ett hål någon timme eller så :]

2010-12-16 @ 07:24:52
URL: http://duodeo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0