En ambition


Saknar Ida! dock har bilden ingenting med inlägget att göra.
Foto: Ola Harström


Nu har det varit lite dålig uppdatering, men Samuel är så duktig på att hålla mig ifrån datorn, så det har som inte blivit av.

Hur som helst så var jag ju och fotade i efyran studion igår och tyvärr kan jag inte visa några bilder än eftersom jag befinner mig i kåge för tillfället, men jag blev i alla fall rätt nöjd med resultaten. Har kanske inte berättat det än, men jag fotade ju Samuel och hans systrar som en julklapp till deras föräldrar. Vi fick kämpa en liten stund för att få allting att funka men bra blev det. Längtar tills jag ska hem så jag får kolla igenom bilderna och välja ut vilka som ska framkallas.

Och jag kan lova att jag verkligen fick upp foto suget igen! Har ju som legat på latsidan när det gäller fotograferingen men nu är jag sugen på att börja om igen. Det är verkligen något jag älskar att göra. Måste nog sätta igång med något projekt snart igen!

Men nu ska jag försöka slita upp min trötta pojkvänn ur sängen. Trots att det tar emot litegrann, han är ju så söt där han ligger och snusar. Men jag är pigg och vill gå ut och leka, så då får han allt stiga upp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0