Hjärtat


Balen 2010
Foto: Ida Nilsson

Igår hade jag hela dagen utplanerad: Skulle sova länge, dra mig till stan för att köpa en present till Stina med Emma, sen fara till kåge en stund för att slutligen fara på förfest där det skulle käkas pizza, bastas och lekas. Fyfan va gött tänkte innan john blund slog till på torsdag natt.

Som ni kanske redan nu kan gissa blev det ju inte alls så.. Chefen ringde kl 10 över 7 och frågade om jag kunde komma så fort jag kunde till konsum och jobba. Så jag steg sömndrucket upp, snabbduschade och hoppade in i den kalla bilen för att jobba till kl 4. Så kan det gå, men pizzan och lekarna hann jag med iaf ;) Tyvärr hade ingen med sig kameran, så kan det gå..

Idag blir det iaf bara att ta det lugnt, Samuel, soffan och förmodligen Avatar står på listan. Suuper.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0