Så det kan gå



Bilar i all ära, men ibland kan de driva en till vansinne!.. Lyckades Äntligen få igång motorvärmaren idag. "Härligt, då har man en varm bil när man ska hem!" Haha, trodde jag ja..  Hade alltså haft i den i ca. 4 timmar, men den hade alltså den tiden bara stått och sprutat ut kall luft i bilen. Hjälpte ju mig super mycket.. Så jag fick ut och skrapa rutor sen försökte jag varmköra bilen medans jag packade ihop sakerna, men det ville inte alls bli varmt. "Men på vägen hem hinner det nog bli det, brukar ju gå ganska fort" men iinte då. Bilen har damp och fortsätter bara spruta ut kall luft, och inte nog med att jag håller på att frysa sönder, näe bilrutan immar igen eller något sådant, så jag såg inte ett skit. Blev tvungen att stanna på en p-ficka och skrapa rutorna Igen! Väldigt trevligt.

Men men, jag tog mig ju hem tillslut och nu verkar Thomas ha fått igång värmen igen. Hoppas det håller tills imorgon så jag slipper göra den här resan en gång till.


Insåg förresten nyss att jag har jobbat på Konsum i Bureå i ett halvår nu. Det är ju helt sjukt! Har nästan jobbat lika mkt som heltid enda sedan jag började, tänkt sådan tur jag har. Snacka om att halka in på ett bananskal. Och även nu när jag börjar tro att jag inte kommer få mer jobb så har jag 4 - eller fler dagar nästa vecka också. Man ska vara glad så länge det håller! Nu vill jag bara få besked om högskolan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0