Det går framåt


Foto: Jag
Modell: Sofia Lundberg

Nu sitter jag på Waynes igen, har suttit och tagit det lugnt här för att få fly från lägenheten ett tag, den är dammig, luktar kraftigt av målarfärg och det finns fortfarande inga uttag. Men i morgon ska den vara klar!! Så när jag kommer hem har jag tänkt komma hem till en lägenhet med fiina väggar! Dock så lär det behövas storstädas, men det är det ju värt. Så därför ska jag skriva klart min sammanfattning nu så jag slipper egna någon tid åt den i morgon (lär behöva och vilja använda tid till att städa/flytta tillbaka alla möbler).

Bjuder förresten en bild på min kära vän Sofia som jag tog förra våren i brist på annat, tycker dock hon är jäkligt snygg, hon passar i vintage. Funderar på om jag ska försöka fota lite mer här i Umeå, har inte tagit en enda bild. men i morgon har jag tänkt att fota läggan så ni får se hur den ser ut!

Kommentarer
Postat av: sofia lundberg

Åhh tack Emelie :]

2011-02-07 @ 15:41:54
URL: http://sofiaelundberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0