Lägenheten


Här har vi då min säng och min kära fatboy (sackosäck eller hur det nu stavas)


Sedan kommer vi till tv-hörnan med den extremt lilla tv:n som snart ska bytas ut (stackaren). Tavlan som står på byrån ska självfallet upp på väggen, har inte kommit så långt bara.


Försökte få en bild på gardinerna också
(var svårt att fota med mitt objektiv, borde ha haft ett vidvinklat, men ni får nöja er)


Lite smycken


Lite prydnader


Här har vi då "köks delen", där jag så klart äter (även här försökte jag fånga gardinerna).


Mer kök


Och så den sista, tror jag fick med alla vinklar ordentligt ;)


En mycket underlig bild på hjärtat av lägenheten, blev ett knasigt ljus, men ni överlever nog.


En närbild på Leila


Mitt fina dusch drapperi från "Lagerhouse"

Ännu fler saker från "Lagerhouse"


Dessa fina ljuslyktor (eller vad de ny heter) hittade jag på "Åhlens", tyckte de var söta. Jepp, nu vet ni det.


Och självklart måste man ju slänga in ett porträtt av den snygge ägaren!

Så där ja, nu har ni fått se litegrann av min lägenhet. Den är långt ifrån färdig och ser väl lite kal och tråkig ut just nu, men jag tycker väldigt mycket om den, den är mysig och trevlig. Här ska jag nog trivas!

Och jag fick ju internet idag (YAY!!), har varit utan i en vecka nu och det är tusan tufft. Fast nu sitter jag bara på ett tillfälligt , men om ca. 5 dagar kommer mina riktiga uppgifter att dyka ner i brevinkastet och jag får dessutom låna en router gratis medan jag har det här bolaget! Kung, tjänade in en tusen lapp där.

Näe, nu ska jag göra något vettigt, som att äta kvällsfika (mums). Har ni vägarna förbi Umeå centrum kan ni ju höra av er, min dörr står öppen för dem som är fika sugna ;)

Kommentarer
Postat av: sofia

Leila <3

fin lägenhet du :D längtar till jag far t umeå :D

2011-02-07 @ 21:26:49
URL: http://duodeo.blogg.se/
Postat av: linda

vi har likadant duschdraperi haha :D

2011-02-07 @ 21:54:00
URL: http://laldal.blogg.se/
Postat av: jossan

Älskar lagerhouse!

2011-02-08 @ 05:45:53
URL: http://josefinogren.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0