Bastubadaren

Det finns verkligen sjuka människor.. Jag har ju lagt ut en annons på blocket om att jag söker lägenhet i Umeå och det har faktiskt kommit in fler svar på det än jag någonsin hade kunnat vänta mig, vilket ju absolut är roligt! Men idag fick jag se baksidan med att lägga ut sådant också.

Ringde nämligen en kille som verkade ha en stor och fin lägenhet, mitt i stan, för en mycket billig penning också. Super tänkte  ju jag, och frågade vidare om den. Var så att han och hans tjej kompis bodde i en lägenhet och deras andra tjej kompis som bodde granne med dem hade bestämt sig för att flytta ihop i en och samma lägenhet för att spara lite pengar osv. Så de ville alltså hitta någon trevlig tjej som då kunde flytta in i hennes lägenhet så att de kunde umgås fler. Det låter väl inte så konstigt? Näe, men sen berättade han glatt om att de ju hade en bastu i källaren och att de brukade bada bastu där tillsammans nakna, för de var inte alls blyga på nått sätt, men det kanske jag var? Och ja, han berättade att han lärde känna granntjejen här när han just kommit ut ur bastun (då han trodde han var själv) helt naken och så hade han nyss fått stånd, och då blev det ju lite konstig stämmning, men äh, nu var det ju som bara en rolig historia. Och han frågade om jag var lite känslig av mig, för annars kanske det blir konstigt när jag kommer ner och ska tvätta och så kommer de ut och är nakna, hehe, men är man singel så bryr man sig ju som inte, det är som bara roligt, eller hur? Då sa jag ju att jag har faktiskt har pojkvänn och då lät han lite mindre taggad och sa; "Aha, ja då kanske det blir lite dålig stämmning om jag kommer ut där glad i hågen.. hehe" WTF?!?!?

Fattar inte att jag inte bara la på, men jag blev typ så chockad att jag inte riktigt visste vad jag skulle göra. Vem fan säger sånt? Till en fullkomlig främling? Siiick.

Kommentarer
Postat av: sofia

DET MÅSTE VARA SAMMA MAN SOM RINGDE MIG OCH AMANDA!!!! han sa exakt samma sak! det var han och en tjej kompis och sen avr det två till tjejer men det hade flyttat ut så han frågade och vi var intresserade. sen bastuberättelsen, och alltså....precis samma...vi blev också chokade så man sa som bara" eeeh....aha...aah nä vi är ju inte riktigt så men aah...eeh...hmm" kul att han ringer runt och säger att han bor överallt tydligen :P

2011-01-07 @ 17:43:10
URL: http://duodeo.blogg.se/
Postat av: Amdy

har lagt ut en varning på facebook.......

2011-01-07 @ 17:55:04
URL: http://duodeo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0