Running around in circles



Det enda jag har i mitt huvud just nu är: "Om en vecka". Som endel av er kanske förstår är det skolan, umeå och mitt "nya liv" som börjar då. Behöver jag säga att jag har alla möjliga känslor i skallen? Känns som en torktumlare som någon lagt in en sko i, låter inte alls gulligt vill jag lova. Just nu är jag mest nervös över boende, jag vill ha en lägenhet, och jag vill ha den nu! Men det är tyvärr inte så enkelt. Frågan är ju om det är värt att flytta in i ett rum i någons källare där man absolut egentligen inte vill bo och dit man absolut inte skulle vilja bjuda hem några av sina nyfunna kompisar från Universitet bara för att det är pytte lite billigare (och då menar jag pytte lite). Och om man då tackar nej, vad händer då? Blir jag utan bostad? Jag vill ju så så gärna hitta mig en fin liten lägenhet. Och egentligen har jag väl det, men då finns det andra problem som gör det hela svårt. Suck. Jag skulle så gärna vilja kunna flytta innan jag börjar, så jag slapp pendla osv. Men vi får se hur allt löser sig. I morgon ska jag i alla fall försöka köpa mig endel saker som jag måste ha innan jag börjar. Måste ju få nånting vettigt gjort i denna väntan!

Men, I fall finns någon trevlig själ där ute någonstans som råkar känna någon, som kanske känner någon, som har en fin 1:a nära Universitetet i Umeå att  hyra ut så hör då för all del av er!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0