Ute på nya äventyr


Foto: Paulina Pettersson

Tänkte bara meddela att jag lever och mår bra. Började ju igår socionomprogrammet och kan ju säga att det var lite spännande, kände inte en kotte och hade aldrig varit på universitetet förut. Men nytt folk har jag lärt känna (många trevliga socionomer må jag säga!) och nu börjar man lära sig i alla fall hur samhällsvetarhuset (där socionomprogrammet håller till) ser ut och fungerar.

Jag pendlar för tillfället, men i morgon ska jag iväg och kika på en lägenhet på Mariehem! Hoppas den är fin, för jag vill flytta såååå mycket.

Ja, sammanfattningsvis kan man väl säga att jag trivs och det känns som att jag har börjat på ett härligt nytt äventyr som jag verkligen behöver, jag behöver den här förändringen även fast endel saker är lite jobbiga. Tur att det går mycket bussar så alla nära och kära kan hälsa på!

Kommentarer
Postat av: Mike

Kul att du hittills trivs och att det känns bra.

Att ta sig en bit bort från Skellefteå är värt.

Nya perspektiv, nya sätt att se - erfarenheter.

Personligen älskar jag det och försöker göra det mesta av den tid jag går på den här skolan.

2011-01-19 @ 17:59:58
URL: http://mikeright1punkt0.blogspot.com
Postat av: sofia lundberg

jag hoppas du hittar något som du trivs med! men skellefteå kommer sakna dig

2011-01-21 @ 11:47:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0