Wayne's


Två extremt tapiga bilder på mig själv, men det bjuder jag gladeligen på!

Sitter alltså på Wayne's och utnyttjar deras internet (helt fantastiskt) eftersom jag inte har internet i lägenheten än. Och nu håller de också på att måla om den så alla möbler är intryckta i mitten av lägenheten, jag har inga uttag och kan därför inte ens utnyttja tv:n, och så kommer det vara tills på onsdag. Så det lär bli några chai latte här på waynes för att komma bort från oredan.

Idag har jag i alla fall sprungit med Mia (en supermysig tjej från klassen) på stan för att leta rätt på lite små saker till lägenheten som kan vara bra att ha. Det utsatta målet var toaletten eftersom den ser för hemsk ut (eller, sjukt beiget iaf). Så jag lyckades hitta mig lite fint på Lagerhouse och Åhlens, men virrig som  jag är så glömde jag ju bort 3 saker ändå. Så jag får gå in till stan imorgon igen. Jag har ju som tur väldigt, väldigt nära till kärnan av stan (jag bor praktiskt tagit i den).

Jo, så för er som jag råkade smälla i (oavsiktligt då) att jag skulle flytta till Öst på stan, detta var inte sant, utan jag bor i Centrum. Haha, jag skyller på att jag har litat på de människor som har berättat för mig vart jag ska flytta (familj, klasskamrater etc). Så nu vet ni det, jag är en snäll liten Centrumtjej (?).


Kommentarer
Postat av: vikkiep

jag är inte avis

2011-02-01 @ 09:48:04
URL: http://viktoooria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0