Silence of the lambs


Foto & redigering: Jag
Modell: Ida Nilsson

Kom hem för en stund sedan från Johan. Vi skulle ju ha disneymys, men vet ni hur det slutade? Jo, vi såg "När lammen tystnar" istället.. haha tänk hur det kan gå ibland. Men den var faktiskt riktigt bra, har inte sett den för, så det var ju verkligen på tiden! Vi får ta disneyfilmerna en annan gång helt enkelt. Vi fick oss också en nybakad kladdig kladdkaka och blåbär, väldigt trevligt må jag säga.

Näe, nu ska jag hoppa i säng så jag orkar med föreläsningen imorgon. Sedan bär det av mot Skellefteå, ska nämligen jobba på högskoleprovet på lördag och tjäna ihop lite cash, det lbir nice. Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0