Snyggt byggt

Till deras försvar så brukar de aldrig påstå att de är normala..
.
Snacka om att statistiken kan göra en drastisk förändring (till det bättre) då man lägger upp ett inlägg på facebook. Helt sjukt faktiskt. Nu är jag i all fall hemma i skeå, har läst och strykigt under flitigt i några timmar så nu tar jag paus till imorgon bitti! Funderar om jag ska se ett vampire avsnitt före jag går och lägger mig (mia och johan.. ni har lyckats få mig att bli beroende.. suck) eller kanske läsa en skönlitterär bok för en gångs skull? Har två böcker jag suktar efter att få läsa, men den ena äger jag inte och den andra är näst sista boken av en serie och det var allt för länge sedan jag läste de två första för att jag ens ska våga mig på den utan att läsa om de första två. Så det lutar nog åt vampires ändå.
.
Om ni undrar så har bilden absolut inget med texten att göra, jag sitter åter på systers dator och då är utbudet med bilder som har med mig att göra väldigt litet. Så då får dessa fagra människor ibland ställa upp. Verkar dessutom inte kunna göra stycken med denna dator.. allt bara klumpas ihop. Där av punkterna.

Kommentarer
Postat av: ONLYPAULINAA

Tack för den du! Hämden kommer!

2011-03-17 @ 22:00:30
URL: http://onlypaulinaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0