Cutiepie


sött par va?

Har varit en skön dag idag, började kl 1 och hade en föreläsning. Sedan for jag, Johan och Ludde på stan för att jaga kurslitteratur, dock var det bara Johan som investerade i något. Jag och ludde är snålare och beställer via lycknis istället ;)

I morgon är det skola som gäller, men sedan ska jag och Mia ha en liten film mys kväll, sådär, andra dagen i veckan. Ska bli mysigt, dock så måste jag ju hålla lite koll på hockeyn också!... Samuel har verkligen förstört mig.. haha var mycket skönare att inte bry sig. Man blir ju så upprörd när det inte går som man vill!

Nu blir det ett sista (förhoppningsvis, det är så spännande att jag inte kan slita mig) avsnitt av vampires innan jag ska gå till sängs. Och nej.. jag är inte alls beroende.. inte det minsta...


Kommentarer
Postat av: Ida

haha blicken emelie...!

2011-03-29 @ 07:35:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0