Vampire frossa


Njaa.... typ.ändå.inte.riktigt
..

Har kanske inte berättat detta, men sedan jag började på universitetet är det väldigt många som har poängterat för mig hur extremt lik jag är Nina Dobrev (som spelar Elena i serien The vampire diaries). Jag som aldrig har sett serien kände väl inte att jag kunde hålla med, visst vi har båda brunt hår, mittbena och bruna ögon, men det var allt. Dock så var jag nog tvungen att ge med litegrann efter många argument, vi är litelite lika varandra i själva serien, men i verkligheten tkr jag inte alls vi liknar varandra. Hur som helst så har Mia och Johan i min klass (som är riktiga vampirefans) övertalat mig att börja se serien (så att jag också kan inse hur extremt lika vi är). Så nu är första säsongen nedladdad och om jag gillar det eller ej återstår ju att se. Trevligt ska det bli i alla fall!

Men först är det städning och plugg som står på schemat.


Kommentarer
Postat av: sofia

helt crazy att jag är vampirediaries nörd men aldrig någonsin tänkt på hur lika ni är. trodde det var en jätteredigerad bild på dig först om jag ska vara ärlig ;D

2011-03-15 @ 17:31:30
URL: http://duodeo.blogg.se/
Postat av: Ida

Downton-frossa skulle jag vilja förespråka ;) Har du sett klart alla nu när du börjar med vampyrerna eller överger du det bara? ;)

2011-03-15 @ 20:33:06
Postat av: Anonym

haha ni är aslika emelie

2011-03-17 @ 23:52:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0