16,12,08

Here's to many more



Bara för att mitt lussande med lucia kandidaterna är över ska ni inte tro att det är slut på luciatåg för min del, ohnej. Avklarade mitt 41:sta igår och ikväll blir det nr 42 vilket förhoppningsvis är det sista no offence.

Men före lucia tåget med musik har vi alltid en liten julkonsert innan för att få in julstämningen. Jag och Linda sökte dit men kom egenltigen inte med, var lite för många sång och gitarr duetter med för stora talanger för oss. Men 2 timmar före genrepet ringde Sofia och undrade om vi ville ha en plats i julkonserten för hon hade blivit sjuk och man behövde en standin för henne så vi släpade oss till skolan fort som attan och körde våran låt merry christmas here's to many more. På sound checken gick de sådär eftersom vi var så oförbereda, hade blivit fel ackord på papperna osv men på genrepet gick det rätt bra faktiskt :) men bäst gick det nog ändå på själva konserten=) var riktigt kul att vi fick vara med trots allt ! Men ikväll slipper vi klä upp oss eftersom det är helt nya framföranden ikväll. Bla. Sandra och simon med låten finally . Det är såå vackert ! Så kom gärna och lyssna kl 19.00 i A-torps aulan :)

Nä nu ska jag gå och äta nånting men här kommer iaf inspelningen från då vi sjöng igår :)


Merry christmas here's to many more

Kommentarer
Postat av: Ida

Så fint! :)

2008-12-16 @ 19:53:09
URL: http://idacnilsson.blogg.se/
Postat av: Moa-Stina

Grymt fint!

2008-12-17 @ 19:27:55
URL: http://moastinalindstrom.blogg.se/
Postat av: Anonym

vackert! :) merry christmas

2008-12-21 @ 02:48:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0