30,12,08

Om jag kunde drömma



Ligger i sängen med thomas dator, har just sett John Tucker must die, riktigt härlig tjej film måste jag säga ;) Men ska också meddela att jag ikväll har läst ut första twilight boken, Om jag kunde drömma, jag vet att jag tjatar om den men den är såå bra!! Och jag ska säga er att tvåan, När jag hör din röst (som ska inhandlas imorrn) börjar lika bra. Dessutom har ju fyran kommit ut på engelska nu, hoppas det inte dröjer så länge tills den kmr på svenska. Jag hatar att vänta på uppföljare.. Man hinner ju typ glömma bort vad som hände när det går typ 1 år och så måste man läsa om dom. Fast de kanske inte gör så mkt egentligen (A)

Kommentarer
Postat av: Amdy

jag har kommit igenom halva första boken på engelska =) det är awesoooome!

2008-12-30 @ 00:35:13
URL: http://amdy.blogg.se/
Postat av: Lova-om nyårs

ahaaa då förstår jag=) jo andreas vet jag vem det är...hoppas ni får det kul ! gott nytt år ! =)

2008-12-30 @ 00:52:56
Postat av: TG

gissa vem som ska se twlilight ikväll igen?! =D=D=D

2008-12-30 @ 11:37:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0